A Volvo V70 III, XC60, XC70, S80 II járműmodelleknél a légkondicionáló rendszer szokatlan zajt bocsáthat ki.
Az EA 288-as sorozatú 1.6 TDI és 2.0 TDI motorok hűtőfolyadékszivattyújának cseréjekor különféle szivattyútípusok telepíthetők.
A MAHLE dugattyúkat mindig ös - szeszerelésre készen és felszerelt dugattyúgyűrűkkel szállítják.
A túl nagy hűtőfolyadék-hőmérséklet okát gyakran a hibás hűtőkörben kell keresni.
Ha egy generátor meghibásodik, az ok meghatározásához gyakran a környezetet is alaposan meg kell vizsgálni.
Ezek a motorok, előfordul, hogy vezérműtengelyt „esznek”.
Azzal a panasszal érkezik a motor műhelyünkbe (Wild Motoren GmbH & Co. KG – wild-motoren.de), hogy olaj jelenik meg, szivárog a nívópálca csövénél.
Ha a motorból erős kopogó hang hallatszik, ennek oka valószínűleg a dugattyúszoknyán kialakult repedések, és emiatt a dugattyúszoknya törése.
Ezek a motorok súlyos csapágykárosodást szenvedhetnek mind a forgattyúcsapágyaknál, mind a fekvőcsapágyaknál.
Nekünk magunknak és a műhelyben dolgozó kollégáknak is voltak már a dízelmotoros járművek hengerfejeinek javítása után teljesítménycsökkenési problémáink.
A vezérműbütyöknek az a dolga, ha jár a motor – tanultuk az iskolában –, hogy elforduljon, de nem önállóan, hanem tengelyére rögzítve, vele együtt.
Auto Diag Line digitális szervizkönyv cikksorozat – 3. rész
A nagy terhelésű motorok siklócsapágy-garnitúrái gyakran két különböző csapágyfélből állnak. A csapágyfelek szerkezetükben (acélháton trimetál és kétrétegű) és a rétegek anyagaiban különböznek egymástól.
Az elektromos járműcsoportok örömmel fogadták az új belépő szintű Tesla ferdehátú piacra kerülésének hírét.
Újdonság az AS-PL kínálatában
Szakmailag érdekes új partnerség jött létre a 2023-as Formula-1 évadban, de nem ez év, hanem a 2026-os évad kapcsán.