A kenőanyagokat folyamatosan továbbfejlesztik annak érdekében, hogy megfeleljenek a modern motorok követelményeinek.
Világszerte növekszik azoknak a gyártóknak a száma, amelyek a nettó nulla kibocsátás mellett kötelezik el magukat.
Az angol DCT rövidítéssel jelölt, két tengelykapcsolóval dolgozó, automata sebességváltó igazi áttörést jelent a sebességváltók műszaki megvalósításában.
Az elektromos járművek hajtásláncainak kenésére vonatkozó jelenlegi szabvány az automata sebességváltó-folyadékok, amelyek nincsenek BEV és HEV teljesítményre tökéletesen optimalizálva.
A motorolaj olyan, mint a foci: (majdnem) mindenki ért hozzá, a kenőzsírokat pedig talán a kriketthez hasonlíthatjuk: sokan hallottak ugyan róla, de összetételét, szabályait kevesen ismerik.
Az elmúlt évtizedekben a Shell az automata sebességváltókat kifejlesztő gyártói (OEM) partnerekkel karöltve fejlesztette ki az automataváltó folyadékokat (ATF).
A motorolajok piacán egyre inkább az a trend figyelhető meg, hogy a korábban általánosnak számító, univerzális motorolajok fokozatosan visszaszorulnak az új fejlesztésű, gyártóspecifikus kenőanyagokkal szemben.
Petronas Syntium – Harc a túlzottan nagy motorhőmérséklettel szemben
Fenntartható megoldás szervizeknek és végfelhasználóknak.
Szén-dioxid semleges 0W motorolaj portfóliót vezet be a Shell.
Az új API SN PLUS szabvány bevezetésével egyidejűleg a Shell Helix Ultra bemutatja új termékcsaládját.
A MOBIL, mint az egyik legismertebb kenőanyagmárka a magyar piacon, már több mint 100 éve folyamatosan fejleszti gépjármű-kenőanyagait.
A motorolajok történelmének kezdetét egy csalódás árnyékolta be
A mesterséges intelligencia (AI) lehetővé teszi egy mesterséges mechanizmusnak, hogy látszólag intelligens viselkedést mutasson.
„All weather” és „all seasons” – nem mindegy.
A CO2-kibocsátási célok elérhetetlenek megfelelő feltételek teljesülése nélkül.